Russische inzending Little Big bereikt 100 miljoen views op YouTube
Geschreven door Daniël Schalk Laatste update:De videoclip van de Russische inzending Little Big is 100 miljoen keer bekeken op YouTube. Vandaag heeft Uno de 100 miljoen-grens overschreden. Hoewel Little Big hun nummer vanwege het coronavirus nooit heeft mogen spelen op het Songfestival, is de opvallende videoclip op YouTube onwijs populair.
Het nummer Uno is de op een na best bekeken video op het officiële YouTube-kanaal van het Eurovisie Songfestival. Alleen TOY van Netta staat boven Little Big met 130 miljoen views. De kans is groot dat Uno hierover heen gaat, want Toy bereikte de 100 miljoen views pas zeven maanden na haar overwinning.
Little Big had dit jaar de eer om Rusland te vertegenwoordigen. Rusland was het allerlaatste land dat hun inzending voor dit jaar bekendmaakte. Mogelijk wachtte Rusland zo lang om te kijken wat de trend was dit jaar. IJsland en Litouwen waren op dat moment met vergelijkbare liedjes de grote favorieten.
Bekijk hieronder de videoclip van Uno: