Lifestyle platform Lil Kleine heet New Wave
Geschreven door Pieter JongsmaHet nieuwe lifestyle platform van Lil Kleine heet New Wave. Dat heeft Talpa deze week laten weten. NEW WAVE wil jongeren inspireren hun dromen na te jagen en daar ook naar te handelen. Het merk legt als partner in business van ambitieuze jongeren de komende tijd de basis voor een loyale community van jonge ‘goal’diggers. Jorik Scholten (Lil Kleine) is de eerste ambassadeur van NEW WAVE.
“Wat wil je later worden”, is een vraag die jongeren niet meer boeit. Ze willen niet wachten tot ze ouder zijn om hun dromen na te jagen. Een nummer één hit maken, een miljoenencontract binnenslepen, internationaal topmodel worden of een eigen kledingmerk opzetten; ze willen er NU mee aan de slag.
Leeftijdsgenoten gingen hen voor en inspireren hen om hun eigen plan te trekken op weg naar succes. “Jong geleerd, jong gedaan”, is hun credo. NEW WAVE wil vleugels geven aan ambitieuze jongeren.
Op maandag 30 september lanceert NEW WAVE de volgende nieuwe serie ‘Geld moet rollen’. Hierin praten acht jonge talenten met documentairemaakster en presentatrice Linda Hakeboom over hun weg naar succes, aan de hand van hun meest memorabele aankoop. Linda gaat onder meer in gesprek met de YouTubers Hanwe, Gio Latooy, Qucee, Giel de Winter en de zusjes Reinders over hun modeonderneming.
Foto: Talpa