Lil Kleine teken bij Talpa Network
Geschreven door Pieter JongsmaLil Kleine gaat aan de slag voor Talpa Network. Hij heeft vandaag getekend bij het bedrijf van John de Mol. Jorik Scholten en Talpa Social bundelen de krachten voor de lancering van een nieuw lifestyle merk voor jongeren van 15 tot 24 jaar.
Kleine en de nieuwe generatie unit van Talpa Network willen deze doelgroep bedienen met één centraal en krachtig lifestyle platform dat de plaats moet innemen van het huidige woud aan lifestyle merken voor jongeren.
Lil Kleine wordt mede oprichter en ambassadeur van het nieuwe merk. Beide partijen brengen hun passie, ervaring en hun goede relatie met jongeren in. Met dit platform willen Lil Kleine en Talpa Social jongeren inspireren om hun dromen na te jagen.
De content van het platform speelt nauwlettend in op de behoefte van jonge bezoekers waarbij het geloof in eigen kunnen wordt benadrukt. Daarbij biedt het platform ruimte voor inbreng van jong aanstormend talent.
Kleine over het nieuwe initiatief: "John is altijd een voorbeeld voor mij geweest, dus ik ben heel dankbaar dat ik intensief met hem kan samenwerken en we een platform ontwikkelen waar jongeren inspiratie uit kunnen putten om alles uit zichzelf te halen."
John de Mol over de samenwerking: "Het is fantastisch om met een talent als Jorik samen te werken en keer op keer te ervaren wat een inspirator hij voor jongeren is. Het zou me niets verbazen als de energie die ik ervaar bij de ontwikkeling van het nieuwe merk een duidelijke voorbode is van het plezier dat jongeren er straks aan gaan beleven."
Foto: Tom Cornelissen