Een kijkje in het leven van een jonge succesvolle ondernemer in 'De Wondere Wereld Van Annic'

Een kijkje in het leven van een jonge succesvolle ondernemer in 'De Wondere Wereld Van Annic'

Geschreven door Pieter Jongsma

Online ondernemer Annic van Wonderen leidt het leven waar veel meiden van dromen. Voor haar populaire nieuwssite www.ilovefashionnews.com (ILFN) is ze dagelijks bezig met de ins & outs in de fashion industry.

Hoe het leven van deze jonge ondernemer er uit ziet, is vanaf maandag 25 augustus te zien in haar eigen webserie 'De Wondere Wereld Van Annic'. Daarnaast neemt Annic in deze exclusieve soap een kijkje achter de schermen van 'Holland's Next Top Model', waarvan het nieuwe seizoen een week later van start gaat. Ze loopt de modellen uit het RTL 5-programma tegen het lijf tijdens events en belt regelmatig met goede vriend Fred van Leer, die als coach aan 'Holland's Next Top Model' is verbonden.

Als eigenaar van de nummer één fashion nieuwssite van Nederland moet Annic altijd op de beste plek op het juiste moment zijn én de goede contacten hebben. In de dertig afleveringen van 'De Wondere Wereld van Annic' is alles te zien: van de beste feestjes tot runway shows van bekende Nederlandse ontwerpers. Het onderhouden van een grote nieuwssite is heel leuk, maar vergt ook honderd procent inzet. Werk en privé lopen naadloos in elkaar over en Annics leven is op z'n minst hectisch te noemen. Ze racet met haar auto van interview naar fotoshoot, om vervolgens op stiletto's door te rennen naar de laatste shows. Hoe dit deze leading lady vergaat, is te zien in haar eigen webserie.

Annic van Wonderen (Alkmaar, 3 februari 1983) is fashion expert, succesvol, zakenvrouw en directeur van ILFN. Vanaf 2007 was Annic werkzaam als freelance stylist voor tijdschriften als Grazia en Marie Claire, voor tv voor o.a. 'Kinderen Voor Kinderen' en 'Ik Hou Van Holland' en diverse commercials. In 2009 lanceerde ze de mode nieuwswebsite I Love Fashion News. Deze website groeit in vijf jaar tijd uit tot een van de grootste modesites van Nederland. Begin 2013 heeft ILFN een bereik van 2.400.000 bezoekers per maand gerealiseerd. Haar bedrijf is sinds 2012 gevestigd in het World Fashion Centre in Amsterdam. Daarnaast is ze regelmatig te zien als fashion en lifestyle expert bij o.a. 'RTL Boulevard', 'Koffietijd' en 'Editie NL'.

Vanaf 25 augustus te zien op: www.hollandsnexttopmodel.nl en www.ilovefashionnews.com