Roy Donders ontwerpt juichpak exclusief voor Jumbo
Geschreven door Pieter JongsmaRoy Donders, de stylist van het zuiden, heeft speciaal voor Jumbo Supermarkten een juichpak ontworpen.
In aanloop naar het WK Voetbal in Brazilië kunnen klanten in de ruim 400 Jumbo winkels sparen voor een Roy Donders juichpak. René Froger maakt het feest compleet met het WK-lied: Juich voor Nederland!
Jumbo stelt samen met René Froger en Roy Donders klanten en fans in de gelegenheid om Oranje aan te moedigen om tegenstanders op hun donders te geven. "Het unieke juichpak wordt daarbij een absolute must have," verwacht Matthijs Moeken, directeur marketing van Jumbo. "We hebben onze handen met die van René en Roy ineen geslagen. Dankzij het unieke juichpak kunnen onze klanten zich volgende maand feestelijk uitdossen om het WK in stijl te beleven, terwijl het lied de oranjekoorts aanwakkert."
Juich voor Nederland
Jumbo lanceert dinsdagavond 20 mei een grootse WK campagne rondom het Roy Donders juichpak en het lied Juich voor Nederland van René Froger. In de nieuwe WK tv-commercial is het nieuwe lied te horen. Froger: "Wij nuchtere Hollanders houden van de gezelligheid en saamhorigheid van een WK. We laten de boel de boel en kijken vol spanning naar Oranje. Deze zomer doen we dat dansend en zingend in een juichpak van Roy."
Limited edition
Vanaf woensdag 21 mei ontvangen Jumbo klanten bij elke € 10 aan boodschappen één WK-zegel. Wie vijf zegels heeft gespaard, kan tegen bijbetaling van € 9,99 eenvoudig een echt Roy Donders juichpak bestellen. De pakken zijn uniseks en in drie verschillende maten verkrijgbaar. Het juichpak is een limited edition en exclusief verkrijgbaar bij Jumbo. Dus wees er snel, bij want op=op.
Roy Donders
Roy Donders verwierf in korte tijd landelijke bekendheid met zijn reality-serie en huispakken. De komende weken kunnen kijkers het wel en wee rondom de productie van de juichpakken volgen in de RTL5-reeks 'Roy Donders: meer dan stylist van het zuiden