‘GTST Quiz’-app doorslaand succes eerste kwartaal 2014
Geschreven door Pieter JongsmaFans van de succesvolle RTL 4-serie ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ werden in het eerste kwartaal van 2014 verrast met de 'GTST Quiz'-app. Massaal gaan ze de onderlinge strijd met elkaar aan. Met meer dan 180.000 downloads en 3 miljoen gespeelde spelletjes is de ‘GTST Quiz’-app drie weken na de lancering een doorslaand succes.
Ook het tweede seizoen van ‘Weet Ik Veel’ slaat aan. Dit seizoen is er een hogere concentratie spelers actief via de 'Weet Ik Veel'-app dankzij de verbeterde technologie van audio synchronisatie. In het eerste kwartaal van 2014 werden al 48,5 miljoen vragen beantwoord.
Buienradar blijft het hoogst scorende RTL merk met een maandelijks uniek bereik van gemiddeld 2,5 miljoen.
Bron: DDMM, SKO Web TV, STIR, comScore, App Store, Google Play, Windows Store.