Dutch Media Week opent pop-up expositie over Songfestival
Geschreven door Daniël Schalk Laatste update:Mediafestival Dutch Media Week opent een pop-up expositie over het Eurovisie Songfestival. Op de Gooische Brink in Hilversum krijgen fans de mogelijkheid om een kijkje achter de schermen te nemen bij het Songfestival op Nederlandse bodem. De expositie laat de totstandkoming van het evenement zien.
Van 1 tot en met 10 oktober is de Songfestival Xperience geopend. Bezoekers kunnen zelf achter de presentatiedesk plaatsnemen en de finale-outfits van Chantal Janzen, Jan Smit, Edsilia Rombley en Nikkie de Jager van dichtbij bekijken. Ook de bokaalkoffer, die door winnaar Måneskin is vergeten, is te zien.
De Songfestival Xperience is gratis te bezoeken op de Gooische Brink in Hilversum. De openingstijden zijn van 12:00 tot 17:00 uur. Op de website van Dutch Media Week vind je meer informatie.